Support & Service

Öppettider service

Öppettider är vardagar klockan 08:00–16:30.

 

Registrera ärenden via e-post

För support och service rekommenderar vi dig att i första hand alltid maila till service@kmk-instrument.se.

Beskriv problemet detaljerad och bifoga loggbok så kan vi felsöka och lösa problemet snabbare och effektivare. Du får ett automatisk meddelande med ditt ärendenummer, Använd alltid samma meddelanderubrik för spårbarhet och logg.

I övriga fall eller vid akut hjälp. Vänligen, ring 021-150 160.
 

Remote service

Vid behov kommer våra tekniker att koppla upp sig mot er dator på distans, så kallad remote service. Vi använder då ett webb verktyg som heter TeamViewer. Ladda ner KmK Instruments TeamViewer här.
 

Reparation

Om ni skickar in ett instrument till oss för reparation behöver vi en detaljerad beskrivning av problemet. Ange alltid serienummer. Blankett för felanmälan finns att ladda ner här.

 

Allmänna leveransvillkor

  • NLM 02 för leverans med montage
  • NU 06 vid underhåll
  • NR 06 vid reparation
Villkoren går att ladda ner från Teknikföretagens hemsida här.