Avtal

Teckna serviceavtal med KmK Instrument

Baserat på era krav och behov väljer ni antingen en paketerad servicelösning eller så skräddarsyr vi ett support- och serviceavtal helt enligt era behov.

Kunder som tecknar avtal omfattas av återkommande kalibreringsservice, med bevakning av intervaller och maskinregister. Support, via e-post, telefon och TeamViewer, vilket ger högre tillgänglighet, snabbare serviceåtgärd och prioritering vid uppkomna fel.

Vår serviceorganisation utför kalibreringar, installationer, service och utbildningar hos kunder runt om i Sverige. Då teknikerna är ute på kunduppdrag större delen av arbetstiden så kan vi inte garantera en specifik inställelsetid på plats. I stället har vi skapat alternativa rutiner för att hantera akuta supportuppdrag. I det fall en mät- och provningsutrustning är affärskritisk så åligger det kunden att säkra upp en egen reservplan för proaktivt undvika problem och lösa akuta situationer. Vi hjälper er att skapa denna proaktiva plan för just er specifika utrustning och situation. 

Förutom er dagliga kontakt med våra tekniker och säljare så sker en årlig kundnöjdhetsundersökning för att återkoppla och vidareutveckla samarbetet.

Kontakta oss
 för ett avtalsförslag.