Service
Ärendehantering vid support och reparation
Våra servicetekniker och applikationsingenjörer, är oftast ute hos kund på installations-, service-, kalibrerings- eller projektuppdrag. För att ett ärende ska bli registrerat, för vidare snabb och effektiv uppföljning, så sänder du enklast ett e-post meddelande till: service@kmk-instrument.se. På detta sätt loggas alla ärenden i vårt system och vi besvarar det så snart vi kan.
Läs mer.
Läs mer.

Kalibrering och funktionskontroll
Vårt laboratorium är ackrediterat enligt den internationella standarden ISO/IEC 17025:2017 och står under kontinuerlig kontroll av Swedac. En kvalitetsstämpel för kunden som garanterar att vår verksamhet uppfyller myndighetskravet gällande kunskap, kvalitet, rutiner och policys.
Läs mer.
Läs mer.

Scanna QR-koden för att se
omfattningen av vår ackreditering
omfattningen av vår ackreditering
Utbildning, seminarier och workshops
I samband med installation genomför vi vanligtvis en teknisk utbildning för operatörer. Utöver detta så håller vi återkommende workshops kring mät- och provningsutrustningarna, ofta tillsammans med våra leverantörer.
Läs mer.
Läs mer.