'); fbq('track', "PageView"); &ev=PageView&noscript=1" />

Service

 

 

Ärendehantering vid support och reparation

Våra servicetekniker och applikationsingenjörer, är oftast ute hos kund på installations-, service-, kalibrerings- eller projektuppdrag. För att ett ärende ska bli registrerat, för vidare snabb och effektiv uppföljning, så sänder du enklast ett e-post meddelande till: service@kmk-instrument.se. På detta sätt loggas alla ärenden i vårt system och vi besvarar det så snart vi kan. 

Läs mer.
 

Kalibrering och funktionskontroll

Vårt laboratorium är ackrediterat enligt den internationella standarden ISO/IEC 17025:2017 och står under kontinuerlig kontroll av Swedac. En kvalitetsstämpel för kunden som garanterar att vår verksamhet uppfyller myndighetskravet gällande kunskap, kvalitet, rutiner och policys.

Läs mer.
Scanna QR-koden för att se
omfattningen av vår ackreditering
 

Utbildning, seminarier och workshops

I samband med installation genomför vi vanligtvis en teknisk utbildning för operatörer. Utöver detta så håller vi återkommende workshops kring mät- och provningsutrustningarna, ofta tillsammans med våra leverantörer.

Läs mer.